Main image

wtorek, 12 czerwca 2012

Jestem, żyję, uwielbiam

Nie będę osobą oryginalną. Pablo Neruda mnie oczarował całkowicie. Prostota przekazu, a jednocześnie piękno jego języka. Dopiero jakiś czas temu zaczęłam bardziej przyglądać się poezji hiszpańskojęzycznej, wcześniej trochę się bałam. Tym, że mnie przerośnie, że nie zrozumiem. Oczywiście, że nie wszystko rozumiem (mam motywacyjnego kopa w postaci - "widzisz, jak mało umiesz?!"), ale odkryłam kolejny sposób, aby fascynacja językiem cały czas była obecna.

Poema XX, moje ulubione wersy :)
"Y el verso cae al alma como al pasto el rocío."
"Nosotros, los de entonces, ya no somos los mismos."
"Es tan corto el amor, y es tan largo el olvido."

Z kursu niestety nic nie wyszło :(

2 komentarze:

Peter parker pisze...

KYC documents verification issue on Gdax Support
Are you a Gdax user? Are you having a problem with the verification of KYC documents? Is this becoming an obstruction in your trading path and you are having the struggle in accessing your Gdax account due to this error in verification? Don’t worry such an issue can be easily stopped by contacting a delegate at Gdax customer service by dialing Gdax Support Number +1-800-665-6722? The highly able executive aims at giving you fancied and best suitable solutions to all your questions.
For more info: https://www.cryptophonesupport.com/wallet/gdax/

Karolina Zarębska pisze...

Dlatego ja właśnie jestem na etapie nauki języka hiszpańskiego, aby móc w przyszłości bez najmniejszego problemu wyjeżdżać w te okolice. Na ten moment najbardziej podpasowała mi metoda nauki za pomocą audio kursów https://www.jezykiobce.pl/s/107/audio-kursy-do-hiszpanskiego więc mam nadzieję, że niedługo będę już mogła swobodnie mówić po hiszpańsku.

Prześlij komentarz

RSS Feed